29 Ocak 2009 Perşembe

Fwd: YAZINIZ HAKKINDA RG



---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: İskender Kazaz <iskenderkazaz@gmail.com>
Tarih: 29 Ocak 2009 Perşembe 11:14
Konu: Re: YAZINIZ HAKKINDA RG
Kime: RIYAZ GUDER <riyazguder@gmail.com>


Sayın Riyaz Güder,
Günaydın.Nazik cevabınızı aldım.Mutlu oldum.Beni Rahmetli Babanızın tarzına benzetmeniz daha gurur verici oldu.30 yıllık meslek haytımda bundan güzel iltifat olamazdı.Ağzınıza sağlık.
Üstad, Ben de pek genç sayılmam 63 yaşındayım.Hitap tarzımızı biz de üstatlardan öğrendik.Kalp kırarak değil sevgiyle ve bilgiyle hitap etmek gerektiğini öğrendik.Rahmetli Babanız da bu rahleden geçtiğinden bahsettiğiniz tarzda hareket edermiş.
Ama bu tarzı kullandığından hep reahmetle anılmış ve anılacaktır.
Değerli yeni dostum,sanırım şu anda İzmir'de yaşıyorsunuz.Yanılıyor muyum?Ben istanbul'da  yaşıyorum.Avukatlığımı da bu kentte sürdürüyorum.Ama Tarih araştırmacılığını Lişsedeki tarih öğretenim Rahmetli Enver Behnan Şapolyo dan aşılandığımdan  hala amatörce sürdürüyorum.Elbette en iyi ben bilirim demem çok komik ve egoistçe olur.Ancak Türk Milleti işin içine girince akan sular durur,yanlışın üzerine tam techizat saldırırım.Bundan da asla taviz vermem.
Her ne kadar Kosova'da doğmuş biri olsam da Köklerim Anadolu'da Artuk Oğlullarına dayanır.Bu yüzden Türk İmparatorluklar dönemi devlet görevi ile İmparatorluğun ileri karakollarında görev yapmış atalarımla övünürüm.Ama Türk Milletinden olmak bir başka Gurur vesilesidir.Çünkü bu toprakların ve Batı medeniyetinin öğretmeni olan bizler en az 10000 yıldır maddeten ve manen hep bu topraklarda yaşadık ve gelenek ve töremizi yaşattık.Ve daha da önemlisi Barbarlara insanlığı öğrettik.Ancak yaptığımız burada kaldı.İşlemedi atalarımız bu özelliklerini.Keşke bu denli Laik ve demokrat olmasalardı.İnanın 600 yıl için bu barbarlar tüm geçmişini unuturdu.
Sizin de yazınızda vurguladığınız ama günlük yaşayan günümüz insanının anlamdığı bu hakikat maalesef Bizim bu gücümüzden korkan emperyalizm tarafından her geçen gün aşındırılmaya çalışılıyor.Sanırım bu noktada mutabıkız.
Yuykarıda da değindim,bu barbarları eğittikten sonra başı boş bıraktık,kendi başlarına emperyalist oldular.Bu kez köklerine saldırıp onu yok etmek için ellerinden geleni artlarına bırakmıyorlar.Büyük Atatürk'ümüzün dediği gibi Ülkeyi yönetenler gaflet,dalalet ve ihanet içinde bu barbarlığa maalesef çanak tutmaktadırlar.
Herneyse konumuz bu gün için onlar değil.Konumuz devlet sınırlarımız ötesinde kalmış vatandaşlarımız.Görevimiz,Onların bir arada nasıl birliklerini sürdürebileceklerine dair yol göstermektir.Sizin de değindiğiniz gibi bazan nasihatle,bazan nuus ederek,Buna rağmen nus ile yola gelmeyene de gösterilecek olan kötektir.Bundan başka yapacak bir şeyimiz yok.Bu yüzden Sizin de değindiğiniz gibi Dışarıda kalmışlara  elimizden geldiğince yol göstermek ama önceliği Bu gün Türkiye'mizde her yönü ile çökmeye yüz tutmuş halimizden kurtulmanın çaresine bakmaktır.İstiklal Mücadelemizi unutan bu yöneticilerimizi başımızdan atmaktır.Halkımız tenvir etmek ve onların yaprıkları bu yanlıştan dönmelerini sağlamaktır.BU satırları biraz ilerlemiş bir siyasi olarak yazıyorum.
Ha unuttum kendimi tanıtırken bu hususu atlamıştım.Evet ben 3 sene öncesine kadar,Eski DP'nin genel Başkan yardımcılığını yapıyordum.Şimdilerde yeniden AP yi merkezde yapılandırma çalışmaları içindeyiz.Ekonomik görüşümüz Atatürk'ün ki gibi karma ekonomi yönünde olacaktır.Hedefimiz bu gün hala egemeliğini sürdüren feodal yapıyı halka yönelik hale getirmektir.Bunun için Eğitim ön planda olacaktır.Güney doğudaki şekavetin başlıca nedeni cahilliktir.Ne ekonomik ne de etnik dir.Cahilliktir.BU yüzden Arap Milliyetçileri İslam görüşünü kullanarak halkı etkilemekte ve taraftar bulmaktadır.Tabi Emperyalizmin gösterdiği istikamette .Buna karşılık Atatürk'ün ortaya koyduğu stratejiyi bıkmadan usanmadan tatbik etmek gerekir.Ben ve arkadaşlarım Merkezde hertürlü ideolojik saplantıdan arınmış sizin gibi milli aydınları bir araya getirmeye çaba sarf ediyoruz.Yerel önderlere önem veriyor ve onların merkez hedeflerinde mutabakat sağlayıp örgürtlenme çalışmasına özgür olmalarını istiyoruz.
Evet Üstadım.Biraz Porpaganda yaptık ama bağışlayın.Sadece dertleştim. Sağlıklı günler ve başarılar dilerim.
Av.İskender Kazaz 

28 Ocak 2009 Çarşamba 16:54 tarihinde RIYAZ GUDER <riyazguder@gmail.com> yazdı:

Iskender bey merhaba,
Benimde Ana tarafim 93 macirlerilerinden,
50 yasima degin,gocmen soydaslarin icinde bulundum,
Yazili kaynaklardan mada,bu yasima kadar yazilmamis pek cok gercegede ailemden dolayi vakif olarak,inanin mumkun mertebe zarif yazdim!
Ayni donemde gelen ama milli bilince sahip birkac kisi taniyorum,andiginiz yazi icin bana neden daha acmadin,anlamamazliga gelirler,daha acik sert yaz diye soylendiler.Cunku hepsini bir tuttuklari icin esas madur olanlar onlar olacaklar ve oluyorlar.
Ben bile bir site toplantisinda uyelerden biri ne kadar gocmen varsa diye agzina gelen kufurlari ettigi icin simdi ben sanik olarak mahkemede hala yargilaniyorum,cunku benim de bir tarafim gocmen.
Bu anda ulkede birlik tesis edilmesi mubrem bir zorunluluk olmasi hasebiyle bilerek daha fazla acmadin,yoksa bildiklerimi yazsam cogu evden cikmaya cekinir.
Tiynetleri cogunun bozuk,milli dusunceleri ya premature yada menfaate dayali,bilhassada en son bulgaristan gocuyle gelenler.
Neyse,
Tesekkur ederim,once tendurdiyotlayip sonra zarif sekilde igne yapan yaziniz icin:=)))
Eski avukatlari cagristirdiniz bana,benim rahmetli babacimda Av.ti,izmir baro baskanlarindan,rahmetlide tenturdiyotlamadan igne yapmazdi,ama tekrar ayni hatayi yaptigi zaman direk ameliyete alirdi:=)
Inanin ben az bile yazdim,kasinirlarsa ki kasinan bir mostralik var,mecburen hacet olursa yani gruba yazarlarsa bende gruba,yok ozelime yazarlarsa ozelden bu isin hakki neyse verecegim ama kesinlikle yanlis yalan yonlendirmeleri gorursem mudehale etmek zorundayim,milli bilincleri gelismemis kesimi bu gibi iclerinde olan menfaatkarlarin insafina yonlerdirmelerine hic birimiz birakamayiz,yoksa sahsi getiriye dayali,onlara ozgu ,hosa giden bir milli dusunce kanaati yayiyorlar 
Bu arada benim adim  "Riyaz",memnun oldum.
Saygıyla
Riyaz GUDER
 
 
 


 
28 Ocak 2009 Çarşamba 14:48 tarihinde İskender Kazaz <iskenderkazaz@gmail.com> yazdı:
Sayın Rıza Güder,
Merhaba, Rumelililer gurubuna gönderdiğniz yazıyı okudum.
Duygularınıza ve görüşlerinizin büyük kısmına katılıyorum.Ancak beni biraz burktu.Şöyle ki;
İmparatorluk topraklarında yaşayıp dışarıda kalmış Türk'leri de biraz rencide etmişsiniz.Onları azarlamak yerine kendilerine getirmek için yol göstermek daha iyi olmaz mı idi? Tahkir yerine,yapabildiklerini takdir ederek,ama yanlışlarını da hatırlatarak nasıl düzeltebileceklerini söylemek daha doğru olmaz mıydı?Onların kültür seviyeleri ile belliki sizin kültür seviyeniz üstünde değil,yaptıuğını ince göndermeleri anlayamamış savunma iç güdüsü ile saldırıya geçmişler.Onlara da hak vermek gerek.
Yerli yabancı ayrımını yartmaya çalışanlara fırsat verecek ortamları yaratmamak gerektiğini düşünüyorum.Bilmem yanılıyor muyum?
Sağlık ve Esenlikler dileğimle Saygılarımı sunuyorum.
--
Av.İskender Kazaz




--
İskender Kazaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder